I love Sale

I dag møtte jeg søstra mi og Ariana på Heimdal og vi trillet videre til City SYd, as usual. Hhahaha, begynner å bli en rutine det nå, er jo der iallefall en gang i uken. Men det er en fin tur å gå, og koselig å dra å spise sammen og titte i butikker. Og koselig for søskenbarnene og treffes også! I dag fant jeg veldig mye fint i butikkene, de hadde så mye lekkert på supersalg! Men ikke noe kult til babyene, så endte kun opp med stasj til meg selv. Prøver å laste opp bildene av det jeg har kjøpt, men nettet vil ikke samarbeide, så skal prøve igjen litt senere!

VI startet jo tradisjon med å jøpe softis hver gang vi er på CIty SYd, MEN i dag ble tradisjonen brutt. Jeg har nemlig bestemt meg for kun å spise godteri/søtt/usunnt en dag i uka, så da må jeg droppe softisen på ukedager. Jeg har jo vært helt sukkeravhengig så det er ikke bare-bare å slutte. Men har væt flink frem til nå og håper det fortsetter slik!

Vi var noen timer på City, så tuslet vi hjem igjen! En fin tur, og godt med litt trim. Har også gått 3 turer til med Lukas i dag. Det er så godt å tusle rundt med barnevogn, og jeg gleder meg til han kan bruke sitte delen slik at han kommer mer opp og får sett litt mer av omgivelsene, det blir bra! 

1 kommentar

Siste innlegg