OH sweet summer day

I natt sov jeg LITE. La meg ikke før halv 2 tiden, noe som er alt for sent når man skal opp 05.30. Lukas hadde sin dårligste natt ever også, å vknet opp hele tiden og var urolig. Heldigvis sovnet han fort igjen, men i og med at jeg skulle opp så tidlig fikk jeg ikke natteroa. Men jeg kom meg da opp 05.30 likevell og var klar for kjøretime ganske kjappt. Lukas ble levert til sin kjære tante i 0745 tiden. Og der storkoset han seg! 


Da jeg var ferdig med kjøretimen min dro jeg hjem til Victoria og ble med ut i solveggen for å nyte varmen. Tror tilogmed jeg fikk litt farge der jeg satt! Det var iallefall utrolig godt! Glovarmt i en steikende solvegg, akkurat slik det skal være på sommeren! Lukas sov søtt i vogna si, trivdes like godt han! 


Deretter dro vi på butikken og handlet litt, og tok bussen videre hjem. Da vi kom hjem tuslet vi flere turer og solet oss videre på terrasen! Åh, så godt med sommer! 


Byttet ut genseren med denne toppen. Kunne ikke bruke ullish genser når sole steiket! Varmtnok med en shorts og singlett! 

0 kommentarer

Siste innlegg