Oh happy day

Jeg elsker å våkne til solskinn, og da er det heeelt greit å stå opp klokka 9. Jeg og Lukas gikk ut i finværet rett etter frokost, måtte jo nyte solstrålene! VI trillet oss en lang tur før jeg slo meg ned i solkroken, og han sov i vogna si i skyggen! VI  var ute i flere timer, og det var så herlig!

Tror vi tilsammen har gått 5-6 turer i dag, hele dagen har vært en eneste stor tur fordi vi har vært ute hele tiden! Vi har koset oss glugg ihjel. Jeg elsker å være hjemme med Prinsen min, vi har det så koselig.

Se så fint det er på området hvor vi bor:
Da vi hadde vært ute hele dagen dro vi en tur på shopping. Var vell på City SYd i bare 10 minutter før vi dro ut i finværet igjen! Kan ikke kaste bort en så fin dag innendørs. Men jeg måtte bare kjøpe noen yoghurt! Jeg har blitt helt hakta på GOdmorgen yoghurt for tiden, de er jo et perfekt lunsjmåltid. Nå er det jo så billig så da er det bare å kjøpe inn et lite lager. Jeg kjøpte 22 stk! Sick! Har for en måned nesten! Hahah

Lukas droppet de 2 lange duppene sine i dag. Han elsker jo å følge med på alt når vi er på farten, og finner ikke roa til å sove. SÅ istede for å sove 2 ganger 3 timer, sov han kun 1 time til sammen! Derfor sovnet han for natta klokka 17.30! Rekord tidlig! Prøvde å vekke han en time senere men han var i skikkelig nattamodus så det var ikke noe vits. Søtingen min! Lille sjarmisen! Jeg er VELDIG spennt på når dagen starter i morgen! Da han hadde sovnet gjorde jeg masse husarbeid; skrubbet dusj, vasket gulv, strøk klær, vasket benker og tørket støv. Og ikke minst: fortsatte med babyrommet. Er så opptatt av detaljer: 

Har du hatt en fin dag i dag?

Nå må jeg finne senga snart, for dagen i morgen starter garantert tidlig. Og vi skal på barseltreff! 

0 kommentarer

Siste innlegg