Noen dager er bare sånn

I dag har vi hatt en skikkelig slappav-dag!! Vi skulle egentlig sitte på med søstersen å dra å barseltreff, men lille Ariana sov ikke noe i natt, derfor var søs litt redusert og valgte å ikke dra. Og jeg rakk ikke å ta bussen, så vi dro ikke vi heller.  SYnd, men det er deilig med en slappav-dag i ny og ned også. Hadde egentlig mye på planen i dag, men la bort alle planene og valgte å bare kose meg hjemme med Lukas i stedet:  og vi har hatt en herlig dag!! Gått turer i pøsregnet, fått besøk  av svigermor og svigersøster, og mamma! Lukas fikk bade lenge og jeg pusset tanna hans for første gang. (han digget det) Så har vi sett film sammen og laget god mat!

Her om dagen vasket jeg de nye sengetrekkene jeg kjøpte på Princess forleden. Og byttet ut det sengetrekket som allerede var på senga hans. Så nå har Lukas både ny sengehimmel, nytt sengetrekk og ny pyntepute. Det ble såååå fint! Jeg elsker det nye sengetrekket!!

t

1 kommentar

Siste innlegg