Min elskede PRINS!!!!

I går var en meget spesiell dag, vår nyyydelige lille prins ble nemlig hele 6 måneder! KAn nesten ikke tro det, lille babyen min er et halvt år allerede! Å han er så utrolig fantastisk og herlig! Det finnes ikke noen som er herligere. Lukas gråter aldri, klager aldri. Han har derimot en herlig og sjarmerende personlighet, og alltid et smil på lur. Han ler, smiler, snakker og koser seg! Han vokser, legger på seg og trives! Han er det beste som har skjedd meg, og jeg elsker han mer enn jeg noen gang trodde var mulig å elske noen! Han er aalt for meg og jeg elsker hvert sekund vi har sammen! Når han våkner om morgenen og vekker meg, blir jeg møtt med et smil, og ingen måte er bedre å våkne på. Det er en perfekt start på dagen. VI koser oss så mye! Babyen min er så herlig! Jeg kunne ikke vært heldigere. Min lille Prins er mitt alt <3 Den dagen du ble født startet livet <3

Vi ble invitert på middag hos min mamma igår, og Lukas fikk treffe bestemor, søskenbarn, tante, og mange fler igjen. Der spiste vi hjemmelaget kjøttkaker, noe som var utrolig godt. Lukas fikk gave fra bestemor også. Heldig som han er. Har fått masse fine gaver de siste dagene. Her er noe av det han har fått:

Fra Bestemor:

Fra Oldemor


Fra meg, mamma:

Fra Familie i Oslo

Fra meg

Fra familie i OSlo

0 kommentarer

Siste innlegg