Omg! Sommeridyll

…..Det var sommerfri…… Det var sjø å magi!!!!

 

Livet er virkelig herlig dere!

I dag har jeg og Lukas hatt besøk av Tine og Ariana, og Lukas fikk prøve sportsdelen på vogna si for første gang! Der stortrivdes han, men jeg synes kanskje han er litt for liten til å bruke sportsdelen enda, selv om han er 6 måneder. Han ble da så liten der han satt. Føler han ligger mye bedre i baggen sin, og han har jo plass oppi der enda!

Vi trillet oss en lang tur i marka, og fordelen med å gå tur i skogen når det er knallsol er at det ikke er noen innsekter der da. Vi tuslet ned til vannet, og du skal lete lenge for å finne noe som er mer idyllisk! Ville bare slå meg ned på en stein å sitte der lenge å nyte utsikten!

Da jeg våknet  i morgest fikk jeg skikkelig FLORIDAFEELING! Følte nesten jeg var tilbake til statene. Merkelig nok! Men det var så varmt i lufta og himmelen var blå så langt øyet kunne se. Det luktet nesten litt Florida, hahah! Startet like så godt dagen med en joggetur! And it feels good! I love summer!

Da jeg og Tine var ferdig med turen vår skulle vi passe babyen til ei veninne en halvtimes tid. Det gikk veldig bra, helt til han puttet en blomst i munnen! Jeg fikk den heldigvis ut til slutt!! Det er litt mer å passe på når en baby er 10 måneder enn når han bare er 6 måneder. Men De 3 søte babyene koset seg som bare det!! 


 

0 kommentarer

Siste innlegg