Det beste jeg vet

ÅÅåhhh, dagen I dag har vært HELT AMAZING!!! Lukas våknet riktignok alt for tidlig for min del, 06.30, men det hjelper alltid at det er finvær ute. We are blessed with another summerday!!!!

 

Det er faktisk HELT ok å stå opp når sola skinner, man kan jo ikke kaste bort en så fin dag i senga?!

I går avtalte jeg med Victoria og Martine, mine kjære svigersøstre, at dersom det ble finvær idag, ja da skulle vi ta turen til Hestsjøen å sole oss! Og bade litt! Og finvær ble det! Vi pakket en liten bag, og dro på tur.


Det var utrolig deilig å ligge å sole seg. Lukas koser seg sånn I varmen han også, der han ligger i skyggen og leker seg med lekene sine. Han fikk kjenne på vannet han også, men synes det var iskaldt! Jeg synes det var deilig, og for gravide Victoria var det helt perfekt. Hun dukket under med hele kroppen, tøft gjort!!!

Vi var der I rundt 4 timer før vi vendte snuten hjemover, og jeg har fått en fiiin brunfarge! Det var jammen på tide. Det er så rart at sommeren endelig har kommet, så har jeg sett noen trær skifte farge og bladerne holder på å falle av: et sikkert tegn på at høsten er like rundt hjørnet. Nei vi får nyte disse dagene fullt ut!!! 

3 kommentarer

Siste innlegg