Blond sa du?!

Den dagen jeg hadde glattkjøring var vi mange elever samlet i et lite rom for å diskutere, og snakke om dagens hendelser og intrykk. Vi ble spurt hva vi mente om ulike temaer. Når læreren prater om noe jeg ikke fikk testet ut, ser han på meg og sier: “Linda, det ser ut som du tenker så mye! Hva tenker du om dette??”

 

Jeg ble satt litt on the spot, og var egentlig i mine egne tanker, og tenkte på Lukas som jeg savnet så mye. Og det eneste som kom ut var “JEG TENKER IKKE jeg….!?” Omg, det kom feil ut! Måtte prøve å rette opp hva jeg nettopp hadde sagt, så fortet meg å si at jeg ikke hadde noen tanker, eller ikke tenkte på noe spez om det aktuelle temaet. Hahah, flaut!  Ammetåke DeLuxe. (Må nesten ha noe å skylde på) 




SÅ bare til opplysning: Jeg tenker faktisk MYE! Om det skulle være noen tvil… Hahhaha

1 kommentar

Siste innlegg