ÅÅååh

Da jeg var på kjøretime i dag var Lukas hos Farmor og Oldemor å koset seg! Han var med de overalt, og stortrives med å være på farten. Farmor ville passe han litt lengre enn de 2 timene jeg hadde kjøretime, så jeg tok meg en liten bytur etter timen min. Det går litt kjappere å speide seg gjennom alle butikkene uten barnevogn. Så jeg fikk gjort unna alle butikkene jeg synes er spennende på 2 timer! Fant masse fint til Lukas som jeg skal vise dere litt senere. Fant utrolig mye herlig på LilleMartine! Klærne der er virkelig min smak!

Da farmora til Lukas leverte han fikk jeg åpne en gave som han hadde fått, og det var en helt amazing ulldrakt fra NameIT! Jeg har faktisk gått å siklet etter denne dressen lenge, så det var jo midt i blinken! For en fantastisk gave da! Og han fikk også ullbody og ull bukse fra Janus! SÅ heldig vi er! 


2 kommentarer
    1. Beundringsverdig at du har klart å kjøre opp med en liten baby! 🙂 Har du tatt teorien? Jeg mangler den, men håper på å klare den neste gang!

    2. Linnea: tok teorien først jeg, greit å bli ferdig med den. får heldigvis god hjelp av familie som stilller oopp som barnevakt når jeg har kjøretimer 🙂

Siste innlegg