Heregud for en dag!!!!

For en dag!!  Det er lenge siden jeg har hatt en slik dårlig dag, hvor alt er slit! 

For det første: Sov kun 3 timer i natt fordi jeg la meg aaaalt for sent i gårnog måtte opp TIDLIG i dag på grunn av barseltreff! Og en natt med lite søvn er i seg selv en dårlig start på dagen!

For det andre: Lukas var helt uenig i planene jeg hadde med barselgruppa, så de måtte avlyses og vi dro på City SYd i stedet, men det er jo ganske greit da! Bortsett fra:

Det tredje: JEG BLE STOPPET AV NOEN VAKTER som ville gå gjennom veska mi og stellebaggen min fordi vogna mi piper når jeg går gjennom alarmsystemer. Heregud! Fortalte de at det er vogna mi slår inn på alarmsystemer og at den alltid gjør det, men likevell skulle de absolutt gå gjennom veskene. Og mange folk stirret nysgjerrig med! Spennede sikkert! Og vaktene fant selvfølgelig ingenting! Overrasket sa du?! Ehh, teite vakter! 

For det fjerde: Nå har jeg fått en glassflis i fingeren som jeg ikke får ut! Det er vondt….! 

 

Nå er jeg passe utslitt og trenger å slappe av litt. I morgen blir nok en stressfull dag for da har jeg kjøretime heeele dagen; LANGKJØRING

4 kommentarer

Siste innlegg