Manuell terapi og PanduroSHop

I dag møtte jeg og Lukas Tine og Ariana på bussen, for vi skulle nemlig på en byrunde!  Ariana hadde blandt annet time på manuellterapi som jeg og Lukas joinet! Men først tuslet vi en stund i byen. Jeg var på utkikk etter noen fine sokker til Lukas, og det fant jeg på Cubus. Der hadde de noen nydelige sokker i babyblått (som jeg elsker) i herlig stoff! Er så lei av sokkene vi har, de er så kjedelig i stoffet og utseende, så ville ha noen som matcher de fine klærne hans. Iallefall: Cubus hadde 3 for 2 på sokker o.l til barn, og det liker vi jo! Det ble hele 6 nye par sokker til slutt!

Da vi dro på Manuellterapi var Lukas ivrig og pratet som en helt mens Ariana lå på matta sammens med terapauten. Vi ble med inn bare for å se på, og Lukas var veldig engasjert. Nesten litt for engasjert, han ropet og skremte Ariana som begynte å gråte fordi Lukas ropet så høyt. Det endte med at vi måtte gå ut å vente, og d able Ariana helt rolig igjen. Lukas er jo i alderen for å teste ut stemme, og liker å høre egen lyd, hihi, det er så søtt!

Dro så innom panduroshop. Jeg har jo fortsatt mange prosjekter i hodet, så endte opp med noe der også! Gleder meg til å “crafte” litt mer i kveld. Da koset jeg meg!!

Det er noe med at det alltid er sol p åSOlsiden! Hver gang vi er der!

En fin dag i TrondheimBy!

Søte babisan! 

4 kommentarer

Siste innlegg