What a wonderful summerday!

I går var jeg på vei til Tillerområdet for å gjøre noen ærend, måtte blandt annet kjøpe plastikkbokser slik at jeg kan fryse ned barnemat, og kjøpe bursdagsgave til søstra mi som feiret bursdagen sin i dag! Da jeg var på vei fikk jeg melding fra min kjære svigersøster om jeg ville bli med familien på solsiden å spise lunsj. Å joda, jeg heiv meg med! Det er fint å ta ting på sparket, da får man jo ofte oppleve litt mer. Egentlig var jeg ute på en kort tur, og hadde ikke med stellebag engang. Men det ordnet svigermor,  hun tok med gulpekluter, smootie til Lukas, bleier og våtservietter, og da hadde vi alt vi trengte til en flott dag i finværet! 

Endelig en dag med herlig sommervær igjen. Tipper dette blir en av de siste for denne sommeren, og da måååtte den bare nytes fullt ut! Ingen plass er bedre enn solsiden i slikt vær! 

Men som jeg har sagt, det er jo alltid sol på Solsiden! Iallefal de gangene jeg er der 😛 Rart det der ja… hahha
 Spiste en fantastisk salat på Egon, Cobb salat heter den. Åh, så god den var! Lukas stortrivdes også på SOlsiden, han er jo så sosialt og elsker å være der det er mye folk å mye å se på! 
Fine Martine

 Svigermor som hadde med Smootie til Lukas, som han koset seg! 
 Svigerfar/ Farfar! 🙂 Første trilletur på Luaks

Etter solsiden dro jeg til Tiller for å gjøre ferdig mine ærend. Hadde 10 minutter på meg til å reke Biltema å City SYd, og det rakk jeg med glans, MEN måtte jogge hele veien! En god trim på ettermiddagen! Heldigvis hadde jeg på meg shorts og kortearmet bluse! Kjæresten min sluttet på jobb klokka 6, og da dro vi å handlet sammen før vi kjørte hjemover.

Laget en fantastisk middag og koset oss! Lukas måtte ammes i 11 tiden på kvelden, og da sovnet jeg sammen med han. Kjæresten min prøvde å vekke meg 4 ganger! UTEN hell! Jeg sovnet med sminke, og fullt påkledd og våknet ikke før langt på natt. Da hoppet jeg i pysjamasen og sov videre til klokken 8 neste dag. Enn å være så sliten da?! Jeg som hadde så store planer for Lørdagskvelden! 

0 kommentarer

Siste innlegg