Birthdayparty

I dag våknet lukas kl 8 som vanlig, og det var helt greit å stå opp da når jeg la meg 11 i går kveld. MEN da han duppet fra 11 til 14 så joinet jeg også, var utrolig slapp og følte jeg trengte mye mer søvn. Det er nok det “fine” stoffskiftet mitt som slår inn igjen! Halv 5 kom mamma og mannen å hentet meg og Lukas, vi skulle nemlig på bursdagsfeiring til min kjære søster. Jeg og Lukas ga henne penger slik at hun kan handle noe fint på Ikea, Hvite Hånduker, telys, kubbelys og øredobber.

Tine serverte middag og deilige kaker! Hun må være en av de beste til å bake, for alt var utrolig godt og jeg spiste SÅÅÅ mye!!! Gulrotkake, sjokoladekake, blautkake, kanelboller – and you name it! Fantastisk! FIkk også med meg noen kanelboller hjem. 

Kvelden ble avsluttet med en god joggetur etter at Lukas hadde sovnet. Var uvant å jogge uten barnevogn for første gang siden før graviditeten! Det var så mye lettere enn å jogge med vogn. Tror jeg skal fortsette å jogge på kveldene etter at kjæresten min har kommet hjem fra jobb! 


Blir du fristet?

4 kommentarer

Siste innlegg