Barseltreff!

I dag var det endelig barseltreff igjen! Jeg synes alltid det er så koselig med slike treff, og Lukas stortrives sammens med de andre babyene. I dag var det totalt 7 babyer som møttes, hvor Lukas er den eldste av disse! De lå lenge å koset seg på matta sammens mens alle mammaene koset seg med god mat. Lukas var sosial som alltid og ville være borti de andre babyene hele tiden, noe som endte med litt lugging og babygråt. hihi, de er så søte altså! 

Etter barseltreffet dro jeg, Lukas, søstra mi og Ariana en tur på City SYd. Jeg skulle levere tilbake noe på NameIt og bytte en toalettmappe jeg kjøpte på Lørdag. Etterpå gikk turen til OBS bygg hvor jeg har fått gavekort på Maling. Endte opp med MASSE maling, som jeg ikke aner hva jeg skal bruke til! Tror det får bli innflyttingsgave til søstersen når hun kjøper leilighet! 

0 kommentarer

Siste innlegg