Babysang!

I dag var jeg og Lukas på babysang! De startet på igjen  i dag etter en lang sommerferie, og vi var veldig gira på å delta! Søstersen skulle også bli med, men måtte droppe det på grunn av lite søvn og alt for våken baby. Det var utrolig deilig å stå opp tidlig i dag siden sola steiket her i Trondheim! Det var ordentlig sommervær og varmt nok til å gå i Tskjorte og shorts. På babysang var det  hele 11 babyer som deltok, for det er jo så populært! Lukas elsket det som vanlig, og smilte og koset seg! Jeg elsker at han er så glad og fornøyd.

Rett etter babysang ble Lukas hentet av farmor som hadde han resten av dagen. De koset seg glugg ihjel på terassen, med pærepurre, smootie og solskinn. Mens jeg dro hjem og ryddet klesskapet til meg og kjæresten. Det tok mange timer, jeg måtte nemlig stryke alt, å brette alt samt å organisere litt bedre enn det var. Lukas kom hjem til kveldsstellet, og da var jeg kvalm fordi jeg savnet han så færlt. Enn å savne noen så mye at man blir dårlig da?! Det var så godt å få han hjem igjen, men jeg vet at han har hatt en super dag sammens med farmor! 

Bildene er tatt ved en annen anledning, han hadde IKKE på seg så mye klær i dag

2 kommentarer

Siste innlegg