En god følelse

I dag hadde jeg mange ærend å få gjort unna, og farmora til Lukas stilte med glede opp som barnevakt. Først dro jeg en liten tur innom søte, gravide Victoria, for der kom farmora til Lukas etter en stund. Har vært effektiv i dag, og vært på NAV og ordnet med pappapermisjon til kjæresten min, og vært på skatteetaten for å endre på skattekortet mitt. I tillegg har jeg kjøpt noe viktig til leiligheten vår! Ble ferdig med alt på lista mi av ting som tar litt tid, og godt er det å ha alt i boks! Lukas kom ikke hjem før i 7 tiden ,og da hadde jeg rukket å vasket hele leiigheten, gått gjennom de siste klærne og organisert alt jeg manglet. Nå lukter der grønnsåpe her, og det er en herlig duft! Nå kan jeg ta helg med god samvittighet. 


The new thing; bilder foran speilet, hahhaha!


Shorts from who knows where? Bluse Vero Moda

2 kommentarer

Siste innlegg