Sickert!

I går fikk jeg og Lukas besøk av Lukas farmor og søskenbarnet til Lukas, Sebastian, som bare er noen dager gammel. Det var koselig, jeg elsker jo å få besøk! Fikk holde Sebastian for første gang også. Han er jo såååå liten. FØles nesten som en evighet siden Lukas var sånn. 

Da Farmora til Lukas og Sebastian hadde dratt, kom søstra mi og Ariana å hentet meg å Lukas, vi skulle en tur på City Syd å handle inn til helga. Først den obligatoriske softise, så masse fisk og annet stasj. Var nesten ikke innom noen klesbutikker, for det har vi nok av!

Lukas virket litt slapp i dag, og sov dårlig natten før. Da vi kom hjem målte jeg tempen på han, og han hadde faktisk feber! Det renner av øynene, nesa, han hoster og kastet opp på kvelden. Jeg merket at jeg også ble dårligere da kvelden kom. Hadde litt vondt i halsen på dagen, men på kvelden fikk jeg tørrhosteanfall, ble veldig slapp, og ordentlig forkjølet. ÅÅh, orker ikke å være forkjølet! :/ Å stakkar lille Prinsen miN! 


4 kommentarer

Siste innlegg