Smarte Marta

OR NOT….

 I natt ble det ikke mye søvn siden både jeg og Lukas er syk, og vi sov dårlig begge to! Men jeg måtte opp 0530 fordi jeg hadde LANGKJØRING! Det er jo ikke BAre-bare å avbestille kjøretime sånn på sparket heller, og med hjelp av paracet satset jeg på å komme meg gjennom dagen. Lukas hadde 39 i feber i morgest, og det stakk langt inn i mammahjertet å tenke på at jeg skulle være borte fra han så lenge! Heldigvis visste jeg han kom til å ha det flott hos farmor! 

Feberen til Lukas ga seg heldigvis utover dagen, meg var det verre med: Jeg ble bare mer og mer elendig i formen, og da vi hadde teori på kjøreskolen ble jeg utrolig svimmel i tillegg. Men jeg bet tennene sammen og bestemte meg for å gjennomføre likevell. Kjøringa gikk FLOTT! Og nå er det kun oppkjøringa og en liten kjøretime før oppkjøringa som står igjen! HURRA!!!! Im almost there!!!! Verd det!

Men tilbake til overskrifta: Greitnok at jeg er syk altså, men da bør jeg lære å kle meg bedre. I dag PØØØSREGNET det, og jeg hadde på meg en tynn jakke som ikke er vanntett i det hele tatt, og tøysko som heller ikke tåler regn. Under jakka hadde jeg på meg en tynn bluse. Da jeg ventet på bussen FRØS jeg nesten ihjeeel, ialllefall føltes det sånn. Å slik tror jeg at jeg skal bli frisk? Omg……. 

2 kommentarer

Siste innlegg