SUper Mum

Det å være syk samtidig som sin baby er ikke bare-bare. Jeg må holde meg sterk for hannes skyld, jeg setter min lille Prins foran meg selv uansett hva! Vi er begge veldig forkjølet og i dag har vi for det meste vært sengeliggende! Men når Lukas er så tett og forkjølet som han er nå, sliter han med å sovne, for forkjølelsen og feberen har det med å bli litt verre når han sover. Derfor har jeg måttet bite tennene sammen å tatt på meg regnjakka å trillet på en liten tur for å få han til å sovne. Å etter en liten tur på 5 minutter har jeg vært helt utslått. Men 5 minutter er nok til at han sovner. SÅ når han har duppet i dag så har jeg sovet med han.

Mamma måtte komme en tur i dag også. Kjæresten min er ikke helt fraværende altså, men han jobber som en helt og jobbet fra 0930 til 18.00, så da var det digg at mamma kom på besøk og handlet inn litt småting jeg trengte, og koset litt med Lukas. 

Lille vennen sovnet i 9 tiden i kveld, og vi spiste en deilig middag.  Men I 12 tiden måtte vi plutselig til legevakta! OMG 

Kommer eget innlegg om det! 

 

1 kommentar

Siste innlegg