Jippi! Det var på tide

I dag er formen bedre, endelig! Både min form og Lukas sin. I natt hadde han sånn falsk-krupp-anfall igjen. Men da hjelper det å vekke han å holde han våken ei stund. SÅ han fikk sitte med oss å se på film litt i går kveld, før han sov videre og hadde resten av natta anfall-FRI!! Herlig! Jeg er kvikkere selv i dag og har masse energi, men hoster mye fortsatt.

Når Lukas hadde duppen sin på dagen var jeg HandyWoman igjen. Jeg monterte opp et bilde på veggen blandt annet. Frem med stige og skruer. Det er ikke sååå lett å montere opp ting på veggene når det er GIPSVEGGER; ha det i bakhodet! Det er en utfordring, men resultatet ble strålende bra. Så nå har vi et lerret av meg og Lukas også.  

Vi har brukt dagen i dag på å bli enda friskere. Lukas har fått i seg mange sunne grønnsaker og jeg har spist masse appelsin. Så har vi vært mye ute i friskluft! Det hjelper jo!


Nå venter jeg bare på at kjæresten skal komme hjem fra jobb, tacoen er klar, og vi skal se Snow white and the hunts man!  

2 kommentarer

Siste innlegg