The last day of summer

I går keld følte jeg meg så mye bedre og Luaks virket bedre i formen, så jeg så virkelig frem til en fredfull natt. Men natten bla alt annet enn fredfull, jeg hadde tørrhoste-anfall hele natten. Måtte tilogmed stå opp for å drikke i håp on å få slutt på hosteanfallet. Lukas sov bedre enn meg heldigvis, selv om han hostet litt han også.

Egentlig hadde vi store planer om å joine barseltreff i dag, men trenger vell ikke forklare hvorfor vi droppet det. Synd egentlig, for iv hadde gledet oss sånn. Men det viktigste er å fokusere på å bli frisk!

Trillet tur i morgest med LukasGUllet mitt, og da var det varmt i lufta og strålende sol! FØlte at vi endelig fikk en sommerdag igjen, men været slo fort om og utover dagen ble det skikkelig høstvær igjen med masse vind!

Nå skal jeg og Lukas ove litt, søvn er jo så viktig hvis man skal bli bedre i formen! 

 

0 kommentarer

Siste innlegg