Ut på tur, og langt fra sur

For et strålende vær vi våknet til i dag! Lukas er fortsatt småforkjølet og dårlig form, og da trives han best i vogna. Derfor gikk vi på en lang trilletur i skogen i solskinnet. Jeg hadde med meg en boks for å plukke blåbær, men det var ikke mye bær å finne, så jeg gikk heller bare å nytet finværet i stedet! Elsker slike dager! Lukas sovnet fort i vogna si, og sov fortsatt da vi kom hjem, og da fikk jeg tid til litt husarbeid. 



Jeg er fortsatt syk selv, og madde hosteanfall i hele nattt. 


Har dere sol i dag? 

3 kommentarer
    1. Vi har som vanlig veldig rart vær..regner,er sol..regner igjen osv 😉 Er koselig med trilletur..mi er for stor til å ville sitte så mye i vogna 😉 Håper du blir kvitt den hosta,er IKKE kjekt å hoste sånn :/

    2. Ho ble 3 år i mai,eneste gangen vi bruker vogna er til å fra barnehagen egentlig..om vi ikke har den med oss da bruker vi evigheter,ho skal nemlig stoppe å se på alt 😛

Siste innlegg