Første tur til Utlandet

Da har Lukas hatt sin første utenlandstur, heheh, og den gikk til Sverige. Vi tok turen til Åre sammens med Johnny, fadderen til Lukas, og Broren min. En så tålmodig baby som Lukas skal man lete lenge etter. Da vi skulle dra til Sverige hadde han netopp sovet mange timer, så skjønnte han ikke kom til å sovne så fort i bila. Faktisk var han våken hele veien til Åre å bare koset seg i bilstolen sin. Synes det er rart han ikke ble utålmodig, men han stortrivdes og var så fornøyd bare å sitte der med lekene sine.

I Åre handlet vi, jeg ga Lukas mat og skiftet på han, og han fikk være med å se seg litt rundt. Jeg hadde GLEDET meg til å dra innom babybutikken, men sekundet vi fannt den, så låste de dørene og stengte for dagen. Kjipt, men det er ikke lenge til vi skal tilbake til Åre, så får ta det igjen da. Etter litt handling dro vi tilbake til Storlien å handlet mer der. Lukas var fortsatt våken og strålende fornøyd.

Når vi handlet på storlien fikk han sitte i bæresæle hele handlerunden. Noe han liker, for nå sitter han utovervent, og får sett så mye. Så kjørte vi hjem, og kom ikke hjem før i 9 tiden. Da sovnet Lukas med en gang, så jeg måtte stelle han når han sov, stakkar liten. Han kommer iallefall til å sove godt i natt. Jeg har spisedag i dag, så skal kose meg med godis i heeele kveld!




God helg alle sammen!!! 

0 kommentarer

Siste innlegg