We Love MeMini

 

Som mange av dere kanskje har fått med dere, så har jeg vært på utkikk etter fleeceklær til Lukas lenge nå. Har sett litt av hvert i butikkene, men ikke noe som jeg synes har vært fint nok. Orker ikke å kjøpe bare for å kjøpe. Men nå har jeg fått tak i det nydeligste plagg fra Memini, en superfin fleecedress som kommer fra Epleskrinet.

Jeg elsker Meminiklærne, de har jo så utrolig mye fint. Bare se utvalget de har her.  Memini har utrolig fine detaljer på klærne, og det er noe jeg er opptatt av. Denne fleecedressen har både krone på foran, og en RÅstilig hette. Elsker den! Hvis du vil ha en slik dress til din baby også, så finner du den her.  Den finnes i mange farger, blandt annet rosa og blå. PS: DEN ER PÅ SALG NÅ!! 

 

Hvis du er på utkikk etter klær som er hakket varmere, så har de utrolig mye fine ullklær til barn også!

 



2 kommentarer

Siste innlegg