Merk klærne til barnehagen

Det er sykt hvor fort tiden går, av og til føler jeg tiden flyr forbi. Det nærmer seg permisjonsslutt, og det er trist å tenke på. Om under et år så skal Lukas gå i barnehage. Det er jo godt for barn å få komme seg ut blandt andre barn, få seg kompiser, venner, lekekamerater og oppleve mer enn det de gjør hvis de kun går hjemme. Men jeg kunne godt tenke meg å være hjemme med han enda lengre. En ting er iallefall sikkert, jeg skal værtfall være hjemme med han til han er over 1 år.

Men siden tiden går så fort så er det bare å forberede seg, og begynne å tenke på barnehage start. Hvilken barnehage man skal søke på, og hva man trenger. En ting er iallefall sikkert, man trenger merkelapper for å merke klærne. Jeg fant en side med utrolig mange muligheter når det gjelder merkelapper. Og det er på MERKALT.NO. Under har jeg laget noen navnelapper jeg synes er veldig søt, gøy at man kan velge å ha motiv foran navnet. Der er det MYE Utvalg! 

På merkelappene våre kommer det til å Stå Lukas Christopher, Eller Lukas + etternavnet. Og kanskje med ei Ikon hvis jeg greier å bestemme meg for hvilken.

Det er utrolig billig for disse merkelappene, kun 155 kr for 200 stk klistrelapper. Man kan faktisk også velge om man vil ha strykelapper, klistrelapper eller halvparten av hver.

Skal du ha slike merkelapper til barnehagestart? Hva skal det stå på dem? 

5 kommentarer
    1. Ja, vi skal ha merkelapper 😉 Husker ikke helt hvilken side jeg var innpå, men tror ikke det var den du skrev link til. Finnes sikkert masse forskjellige sider 🙂 Fant en hvor du kunne ha bildet av ungen på + navn og telf-nr. Bildet ble svart-hvitt, men er litt usikker på hvordan det kommer til å se ut i virkeligheten ;P

    2. For -og etternavn på våre lapper. Har bestilt fra Askeladden, farglappene som er strykefrie. De er fine og skiller seg litt ut fra de vanlige hvite, så tar de ikke så lett feil i bhg. Er veldig fornøyd sålangt, MEN de fester seg dårlig på kjøpte uklklær.. Skal sende Mail til produsent å si ifra om det. Men man kan jo bare feste på vaskelappen inni tøyet. Eller skal jeg kjøpe navnestempel. Genialt!

Siste innlegg