Ut på Tur, bare litt sur

I dag hadde jeg og Lukas planer om å dra å gjøre noen ærend, blandt annet få en butikk til å slutte å selge noen smekker ?! MEn så fikk vi tilbud om å bli med på trilletur sammens med 6 nybake mødre, og det kunne vi nesten ikke si nei til. Det var jo strålende sol og herlig høstvær i dag også! Jammen vi er heldige!

Jeg prøvde å legge opp til at Lukas kunne ta duppen sin når vi skulle trille på tur, men istedet ble han overtrøtt og fant ikke roa. Han ville opp å se, å helst bli bært: Hele veien! Det var ikke snakk om noe annet, hehe, lille staingen min. Mens de andre jentene trillet barnevogn opp bakkene, måtte jeg bryne meg på å bære 10 kilo på den ene armen, og trille vogn med den andre. Men ved godt mot, – jeg stilte i treningsbukse, joggesko og hettegenser. SÅ jeg var godt rustet! Det var en superkoselig tur!




FIkk desverre ikek tatt noen bilder på turen, jeg hadde nemlig hendene full med en liten staing <3

2 kommentarer

Siste innlegg