Kosekveld med Girlsa

Normal
0

false
false
false

EN-US
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Table Normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

I 7 tiden i dag så møttes jeg, søstra mi og Linda hjemme hos Eli som hadde invitert oss på en koselig aften med middag, jenteprat, film og godis. Akkurat som i “gamledager”. Det var utrolig koselig, jeg setter stor pris på slike kvelder! Lukas fikk joine jentegjengen han også, heldig som han er, siden pappan ikke er hjemme. Og som vanlig så sjarmerte han alle i senk!

Eli er en mesterkokk og laget en fantastisk tomatsuppe med herlig tilbehør. Aldri har en tomatsuppe smakt så godt! Skjønner ikke hvordan det går an å være så kreativ på kjøkkenet! Så hadde hun laget foccacia brød i tillegg, og jeg spiste meg nesten ihjel på dette brødet. NamNAMNAAAAAM! 

Etter middagen ble det film og godis. Jeg hadde tatt med en film som “Liksom” var thriller, drama, action. Men spør du meg så var det heller en grøsser! Jeg ser jo aldri grøssere, orker ikke å bli skremt – for det blir jeg! Så denne var skummelt nok!  Lukas så på film han også, og var våken LEEENGE, enda så trøtt han var. Men i superhumør og herlig som alltid, og da er det greit: Vi har ikke så strengt regime at han ikke kan være oppe litt lengre en dag. Han storkoset seg, men måtte tilslutt kaste inn årene, hehe, og sovnet søtt i bagen sin.

 


Fine Leiligheten til ELi:Naaam så nydelig, blir du fristet?

Søten ligger å koser seg og ser på film

3 kommentarer

Siste innlegg