Nesten Ulykke

 

I dag var vi invitert på Lunsj hjemme hos Tine, med Johnny, fadderen til Lukas, og Eli. Johnny hadde handlet inn god mat som vi koset oss med, mens vi pratet mye om leiligheten Tine og kjæresten har kjøpt. Vi gleder oss veldig til å begynne å pusse opp! Jeg er jo nesten mer ivrig enn Tine er, hehe, jeg gleder meg sykt til å se hvordan det ser ut. Etter vi hadde lunsjet i 2 timer og Lukas hadde leket seg mye i selskap med Ariana, dro jeg og Tine på Trilletur. (PS: søstra mi har begynt å blogge igjen. HURRA! Her er bloggen hennes)

 

VI tuslet i skogen vi leket oss i da vi var små barn selv. Gøy å være tilbake på gamle trakter. Vi tuslet en times tid mens de søte små sov i vogna si! Da vi skulle trille ut av skogen var det mange steiner på grunn av veibygging og en ekkel kant ved veien. Det endte med at barnevogna bekket! Heregud, HELDIGVIS gikk det bra! Voksiposen gir goood beskyttelse. MEr skremmende for mor enn baby, som nesten ikke merket noe! 

 



Går du ofte turer? (Jeg elsker trilleturer i det nydelige høstværet)

6 kommentarer

Siste innlegg