Shop til u drop!

I dag sto vi opp tidlig, for i 10 tiden skulle jeg, Lukas og Eli på shopping. Vi startet med en tur på Ikea hvor vi kjøpte hyller, og jeg hamstret inn en haug med Kubbelys (Hele 10 stk), duftelys og noen hånduker. VI spiste også frokost der, siden ingen av oss hadde spist det før vi dro. ELi var så snill og spanderte frokost på meg.  Som alltid er det gratis barnemat på Ikea, så Lukas fikk et glass med Mango og Pære, noe som var utrolig stas. Han synes det var KJEMPE godt! 

Etter turen på Ikea dro vi på Lade å tittet litt på Kid, de har nemlig 50 prosent på halve butikken. Og jeg har ønsket meg LAANGE lysestaker for å ha på gulvet leeenge nå, og når de er på halv pris må man jo slå til. 2 for 325 kr! Verd det! Så dro vi på Bohus for å se på Lysekroner. Mye fint ja!

Senere på dagen møtte jeg søstra mi og Ariana, og vi dro på City SYd og Tillertorget. Kjøpte ikke noe annet enn mat da, og en kurv for å ha brød i. (Dere skal få se bilder av innkjøpene litt senere)

 



Har du shoppet mye i det siste? 

2 kommentarer

Siste innlegg