SirkusShopping!

Jeg hadde utrolig lyst å dra på SirkusShopping i dag, i og med at de hadde nyåpning, og masse gode tilbud. Hadd funnet en del i tilbudsavisa som jeg hadde lyst på, men orket ikke ta bussen helt dit. Derfor spurte jeg søstra mi om hun vile være med, siden hun kjører. Men hun var ikke så gira på å kjøre når det er tusenvis av biler på veien, og mange andre grunner. Derfor spurte jeg mamma, men hun skulle jobbe. Heldigvis kom jeg på en god løsning, broren min kunne kjøre! Han har ikke lappen, men er RÅÅÅ flink! Og han ville gjerne øvelseskjøre dit. SÅ da ble det tur til Sirkus da, HURRA!!!

Måtte lage L, siden vi ikke hadde. Synes den ble veldig bra jeg! Ser jo nesten helt ekte ut (se bort fra skjevheten) 
 Ariana og Lukas er klar for en liten (STOR) shopperunde>! hihihi
 Mammsen er superivrig som vanlig. Jeg hadde nemlig planer om å finne mye fint! 
 Måtte ta bilde av hvor vi parkerte. Det var jo så stort at jeg ble helt svimmel. På denne måten kunne vi iallefall ikke rote oss bort. 

 Det var syyykt mye folk der i dag!> Håper det blir litt mindre etterhvert. Går nesten ikke an å shoppe når det er så mye folk! 

Endte opp med noen herlige skatter til Lukas, som dere får se i egent innlegg strax.

Har du vært på Sirkus SHoppiing? 

0 kommentarer

Siste innlegg