So busy! Besøk hos nybakt mamma

Normal
0

false
false
false

EN-US
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Table Normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Skjønner ikke hvor tida blir av jeg! I går natt begynte jeg å vaske bad, og når jeg først begynner, så må alt være perfekt. Jeg skrubbet fliser på veggene, skrubbet gulv, do og dusj. Vasket speil, vaskemaskin og tørketrommel. Ryddet stellebord og skap. Badet ble perfekt, men dette tok tid. Var så godt i gang og nektet å legge meg før jeg var ferdig. Tror jeg la meg i 3 tida, enda jeg var gira på å vaske hele leiligheten, og helst kunne tenkt meg å vært oppe hele natta.

Har ikke fått blogget så mye som jeg har ønsket de siste dagene på grunn av at internett har vært veldig av og på, but Now Im back.

På Tirsdagen møtte jeg svigermor på BarnasHus, hvor hun plukket opp meg og Lukas, og tok oss med til Victoria. Der møtte vi også søstra mi og Ariana, for Victoria hadde invitert oss alle på besøk. Koselig! Victoria serverte en god ostekake, og jeg spiste masse, kakemons som jeg er. Tine fikk endelig hilse ordentlig på Sebastian, og  Ariana og Lukas koset seg masse på lekematta sammen. 

 

Lukas elsker å fikle, spesielt på ansikter. Hahah, søtnosen min! 
Lukas fikk låne lovehearts, og fant fort ut at dette var godt
Lille Sebbe
Ariana Banana

7 kommentarer

Siste innlegg