Lykkelig mamma!

Kommer ikke over hvor fort tiden flyr. Det føles ikke ut som lenge siden jeg hadde en liten prins i magen, og i morgen er han allerede 8 måneder!!! Om en måned er permisjonen min ferdig! Det er helt sykt å tenke på! SYnes ukene raser av gårde, og føler tiden går fortere når man gjør mye, enn om man bare sitter hjemme! JEg elsker å fylle dagene med mye sprell, og liker ikke å kjede meg. Og et kjedelig øyeblikk har man aldri med en liten baby i hus.

Timene blir til dager, som blir til uker, som blir til  måneder! Hele 8 måneder!!! Min nydelige lille Prins som har blitt så stor!  Vi koser oss glugg ihjel sammen hver eneste dag, og jeg er så takknemlig som får være mamman til en såååå nydelig skatt!!! <3 Smelter helt bare jeg ser han!  Ingen ting er bedre enn å våkne opp om morgenen med Lukas som smiler mot meg, og sier på sin måte at det er på tide å stå opp. Det er en fin start på dagen det! Han lyser opp livet mitt.






En stolt og lykkelig mamma!

1 kommentar

Siste innlegg