Øver meg på å være 2barns mor!

Lukas sov lenge i morgest, helt til kl halv 9! Da ringte vekkerklokka og det var på tide for alle mann å stå opp! Kjæresten min dro på skolen, og jeg og Lukas ordnet oss til Barseltreff. Endelig skulle vi møte de andre mammaene igjen, og alle de søte babyene! Det er så gøy å se hvor langt de har kommet i utviklinga; Ei tar planken på ei arm, ei står på alle fire, ei åler seg fremover, bakover og rundt på gulvet. Noen ammer neste bare, andre spiser middag på glass og mange måltider i løpet av en dag. Her er det mye forskjellig, for alle babyene er jo så forskjellig. En god og herlig blanding. Lukas storkoser seg på slike treff, og i dag var intet unntak.

Etter barseltreff kjørte vi til Melhus. Da skulle jeg passe Ariana i tillegg til Lukas, mens Tine var hos legen. Jeg hadde Ariana i bæresele siden hun er lettest, og Lukas i vogna. Så dro vi på shopping. Vi gikk gjennom alle butikkene på hele senteret, og jeg kjente det begynte å bli tungt til ryggen. Lukas begynte å bli utålmodig i vogna, mens Ariana storkoset seg siden hun fikk komme opp å se. Men uansett, dette gikk da overraskende bra!! Over all forventning. Men hadde jeg hatt to babyer, hadde jeg lett investert i søskenvogn! 

Senere dro jeg på julegaveshopping på City SYd og Tillertorget, før mamma kom å hentet meg og tok meg med på Øvelseskjøring. SNILLE MAMMA!!!! Vi kjørte i 2 timer! WOoppp WOppp. Tok med oss Ikea på Veien også, men de var tom for alt jeg skulle kjøpe, og tilogmed tom for barnemat! MEEN mamma fant mye fint hun kjøpte, så det var verd turen!! 

Dette har vært en strålende dag, og Lukas sovnet fort da vi kom hjem. Har jo ikke vært hjemme i hele dag, så han var litt sliten stakkar <3 <3 <3 




2 kommentarer

Siste innlegg