Omg What a day

Dette har vært en stressende dag – men det er vell vanlig at ikke alle dager er like bra?! Rakk ikke spise frokost i morgest, (Jeg er egentlig avhegig av å spise frokost, for jeg er alltid skrubbsulten på morgenen) og rakk ikke børste håret. (Så ut som et kråkereir)  På vei ut greide jeg å stjele med meg naboens understell på vogna, fordi den er nesten helt lik vår! Kun et lite klistremerke som skiller vognene våre. 

Så hadde jeg kjøretime, men tankene var på helt andre steder. I tillegg hadde jeg ny kjørelærer, for min gamle lærer har sluttet.  Trenger vell ikke si timen gikk dårlig?! For det gjorde den, følte ikke at jeg hadde noe kontroll, og kjørte på en vei hvor det var forbudt å kjøre. (men til mitt forsvar; veien var så dårlig merket, at MAAANGE sjåfører gjorde samme feil som meg. Tilogmed kjørelæreren virket forvirret)

SÅ dro jeg på shopping i håp om å føle meg litt bedre. Endte opp med noen søte innkjøp til meg selv, og noen julegaver. MEN det hjap ikke mye på humøret. Derfor inntok jeg sukker, som alltid får meg i toppform?!!! Men det hjalp ikke det heller. Da jeg fikk hjem Lukas som hadde vært hos farmor hele dagen – ja da smilte livet igjen og jeg følte meg på topp! Søte sjarmisen min! 

 

6 kommentarer

Siste innlegg