For en fantastisk aften

I dag ble vi invitert på en koselig aften hjemme hos Eli sammens med Tine og Linda P! Og det måtte vi selvfølgelig takke ja til. Denne dagen har jo allerede vært så bra, og det er perfekt å avslutte den sammens med god mat og hyggelig selskap. Eli laget en herlig NachosPizza med hjelp fra min søster Tine. Pizzaen ble helt fantastisk godt, og jeg spiste alt for mye! Til dessert ble det brownieskake! Tror ikke jeg har vært så mett siden julaften i fjor, hehe. Lukas fikk selvfølgelig være med på besøk siden kjæresten min var på jobb. Han storkoset seg, og elsker jo all oppmerksomheten han får. 

Etter maten spilt evi KokeligMonke! Jeg elsker det spillet, det er så morsomt! Kreativiteten var kanskje ikke på topp i dag, men jeg vannt (i og med at vi måtte avslutte før vi var ferdig med hele runden. Jippi Yey!) I morgen har vi lagt planer om at vi skal på Sirkus Shopping sammens, hele gjengen! Det blir koselig! 

 Se så fint Eli har fått det i leiligheten sin! Den nye lysekrona var jo bare helt nydelig! 






Har du hatt en bra dag? 

2 kommentarer

Siste innlegg