Lets go to Sirkus!

I går dro jeg og Lukas på shopping med Eli, Linda, Tine og Ariana. Vi tok turen til Sirkus SHopping, for vi ville se senteret med litt mindre folk. Sist vi var der var det jo overfylt, og det var mye bedre denne gangen. Nå kunne man gå innom de butikkene man ønsket uten å stå i kø for å komme inn.. Jeg hadde lyst til å handle julegaver, og var innstilt på å shoppe en god del. MEn selv om vi gikk innom de fleste butikker, endte jeg ikek opp med noe! En billig shoppingstur kan du si! Ingen av oss kjøpte noe.

Lukas fikk hilse på de menneskehundene som tuslet rundt på senteret, og da den strekte seg mot Lukas, ble han litt skeptisk! Søten! SKjønner godt han reagerer, har jo aldri sett en menneskehund før, hhhe! Etter Sirkus SHopping dro vi innom Byggmaker og Byggern, men fant ikek noe der heller. Tine fant gulv til den nye leiligheten sin da! Så det var verd turen!

 Lille Ariana som er ei prinsesse. Hun har fått seg et nydelig BabyDior hårbånd!


 Da jeg kom hjem tente jeg alt for mange stearinlys (trenger vell ikke si hvordan det gikk, du har vell lest innlegget under) og laget mat til kjæresten. Baket blandt annet foccacia brød for første gang, og det er noe av det beste jeg har smakt på lenge. NAAAM! Vi så film og koset oss resten av kvelden



0 kommentarer

Siste innlegg