Planen min gikk i vasken

Jeg hadde  store planer for den  dagen jeg skulle pakke inn julegaver; Skulle vente til det var kommet masse nysnø, det kunne ikke gjøres før tidligst November, og jeg skulle kose meg med Julemarsipan, pepperkaker og julebrus. Så skulle jeg bruke en heeeel kveld å kose meg med innpakkingen.

Men i går natt fikk jeg pluttselig et innfall om at jeg skulle pakke inn gaver, det var hverken nysnø, og hadde ingen juleprodukter å kose meg med. MEn som jeg storkoset meg likevell. Jeg startet klokka 1 på natta, og var ikke i seng før klokka 4!!!

Lukas våknet klokka 7 i morgest, og det var helt greit å stå opp etter 3 timer med søvn. For jeg vet at Luaks alltid har første duppen sin i løpet av 2 timer, og klokka 08.30 sovnet vi begge to og sov til 12! Heeerlig!!!



Har du begynt å pakke inn julegavene?

2 kommentarer

Siste innlegg