Stokke barnevogn

Hva synes dere om Stokke barnevogn?

Førsteinntrykket jeg fikk da jeg så en stokkevogn for første gang, var at de ser litt snåle ut! Nå har inntrykket endret seg litt , jeg synes de kan være litt kule. De passer jo godt når man skal på shopping, de er jo små og enkel. Men det er nok ikke en vogn jeg ville ha valgt her i skandinavia med masse snø, is og terreng. Passer sikkert perfekt der det er finvær hele året! Ogen ting til, ser ut som det er dårlig plass til babyen i vogna. 

7 kommentarer
    1. Jeg syns at det ikke er stor plass for barnet. Noen barn bruker barnevognet til de er 3år gammel, jeg syns ikke en 3-åring, heller ikke en 2åring passer i den. Anbefales ikke av meg.

    2. Jeg syns ikke disse nydesignede vognene er det spor fine!!! Liker den “helt vanlige” firhjulingen jeg,med goood plass til nettopp den som skal bruke den…barnet! 🙂
      En god gammel Simo eller Emmaljunga vogn,er perfekt! Heldigvis er mannen min helt enig 🙂

    3. framineoyne: helt enig med deg! ELsker emmaljunga, og derfor vi har en slik en selv. Synes også det er litt toomuch med disse nye “fancye” vognene. Ser ikke noe behagelig ut

    4. Jeg har stokkevognen for andre gang nå, og er kjempefornøyd. Elsker vogna, og vil absolutt ikke bytte den ut 🙂 Har hatt Stokkevogn i fem år (først gamlemodellen og nå den nyeste), og er veldig fornøyd. Synes ikke det er noe dårlig plass i den, både største (4,5 år) og minste (1,5 år) har plass i den, og det er den vognen de trives best i selv 🙂 De sitter godt, høyt og har full oversikt 🙂 så at ungen sitter ubehagelig er bare tøys og tull 🙂

    5. Vi er kjempe fornøyd med stokke vogna 🙂 Babybagen er faktisk ganske romslig 🙂 guttungen vår passer faktisk i den enda og han er 15 mnd 🙂 Han sitter best i denne, få se mye og kommer seg opp i høyden, søsken barnet hannes sitter også godt i den, hun er 4 år 🙂 men designet er vel kansje ikke for alle da 🙂 ellers anbefaler jeg deg brio go! hehe super vogn 😀

    6. christine: hehe, ja hva vet vel jeg, har jo aldri prøvd vogna:P bra det er god plass da, og fordelen er jo som du sier at barnet kommer godt opp i høyden og får sett seg rundt, det trives de jo så godt med 😀

    7. Silje Helén: oi, siden du har hatt vogna så lenge, da er du dreven ja!:) Er det virkelig plass til en på 4,5 år i den vogmna? det er jo helt topp! jeg vet jo ikke hvordan de egentlig er, siden jeg aldri har prøvd en

Siste innlegg