Nytt Liv, ny hverdag

Jeg har bestemt meg! Fra og med i dag blir det null godis og sukkerholdige matvarer på meg. Dere som kjenner meg vet at jeg har sagt det mange ganger før, og flere ganger har jeg greid meg fint en lang periode. Men jeg er alt for glad i godis til å holde meg lenge unna. Men nå har jeg begynt på nytt, motivasjonen er på topp! Det handler ikke om kropp, den er jeg rimelig fornøyd med. Men det handler om helse! Jeg reagerer veldig hver gang jeg spiser godis, og får kramper i magen.

Det tar jeg som et signal om at det er på tide å kutte ut! I går startet jeg opp med en god rutine; Joggetur på morgenen, før jeg gjør noe annet. I dag gjorde jeg det samme igjen, og kommer til å ta meg tid til å jogge hver dag, så lenge være tillater det. Det føles så utrolig godt! 

 Søtnosen elsker å vre med mammsen på joggetur. Da kan han slappe av i vogna si, ta seg en dupp, og han får frisk og god luft! 
 Treningsoutfit. Ikke de beste joggeskoene, men de duger ganske greit! 

HVor ofte spiser du godis? 

4 kommentarer
    1. Høres jo helt herlig ut å ta seg en joggetur på morgenen.
      Før jeg møtte samboeren min (3år siden) spiste jeg så og si aldri godteri. Nå varierer det veldig. Kan ha perioder der jeg spiser mye godteri, og perioder hvor jeg ikke spiser noe. Føler ikke at jeg legger på meg noe av det, men leste en gang i tiden at kg kommer med alderen. Gruer meg til jeg blir 30! haha ;P

    2. tobletre: plutselig en dag legger man på seg, hehe. Men vi må nyte det så lenge vi ikke gjør det 🙂 litt godis i ny og ned kan jo ikek skade 😀

Siste innlegg