Gave til Lukas

Jeg fikk beskjed av blogg.no i dag at designet mitt er litt krøllete, og vet du hva? Jeg er heeelt enig. Men det skal så mye til for å lage et design man er hundre prosent fornøyd med. Og man må være god på redigering for å få det til. Unasett, jeg må prøve, kan ikke ha det slik det er lengre. Si i fra hvis noen ønsker å lage design til meg.

I dag fikk jeg og Lukas besøk av Johnny. Han skulle hjelpe oss å frakte tørketrommelen tilbake til butikken siden den ikke fungerer som den skal. Så nå er vi uten tørketrommel og badet vårt ser litt nakent ut. Håper det tar kort tid å fikse den, er avhengig av å ha tørketrommel!

Formen til Lukas er ikke mye bedre, heller ikke min. Men det går fint med oss, og vi koser oss masse hjem. I dag skal vi hente Pappsen på jobb, men før vi gjør det skal jeg en snar tur innom Skeidar og City SYd. Må kjøpe en julegave, og det er så greit å handle julegaver når man på forhånd vet ha man skal ha!

Her er gaven Lukas fikk fra farfar som var i Frankrike

Lekkert, ikke sant? 

3 kommentarer

Siste innlegg