Kanskje ikke det smarteste

Jeg la meg 04.30 i natt, og det er kanskje ikke det smarteste med tanke på at vi skulle opp 08.30 i morgest. Men når jeg første begynner med noe, så nekter jeg å gi meg før jeg er ferdig. Og jeg er glad jeg satte oppe for å fikse designet mitt, siden jeg ble så fornøyd.

Lukas var kjempe trøtt da vekkeklokka ringte, så etter 1,5 time la vi oss for å sove igjen. Jeg sov i 2 timer, og han sover enda. Lille sovedyret mitt 😉 Greit at han får slappe av litt før vi drar på farten. I dag skal vi til pappa å spise middag. Da får Lukas i tillegg møte 2 av tantene sine, og en onkel, så da blir det masse oppmeksomhet og kos. Da er det greit å være uthvilt.


Lille søtingen min som deltar og hjelper mamma med husarbeidet. Han elsker å kjøre rundt med kost og støvbrett, og i dag bidro han med fiksing av oppvaskmaskina. Jeg kan ikke gjøre annet enn å le. Han er så nydelig der han sitter, står og går! 

Hva skal du i dag? 

12 kommentarer

Siste innlegg