Jeg er paranoid

….Når det gjelder politiet! Hvis jeg er ute å kjører og møter på ei politibil blir jeg helt paranoid! Jeg er sikker på at de er ute etter å ta meg, og blir like satt ut hver gang jeg møter på dem. Her om dagen kom det ei politibil kjørende mot meg, og jeg ble kjempe nervøs. Men pustet lettet ut da han fortsatte å kjøre da han hadde kommet forbi meg. Han tok ikke helomvending for å ta meg denne gangen heller! FLAX! MEN hakk i hæl så kom det jammen meg enda ei politibil! Hadde flax igjen, og de fulgte ikke etter meg de heller. 

Det at jeg er  sååå paranoid når det gjelder politibiler henger igjen fra tiden vi bodde i Florida! Der ble man stoppet av politier UANSETT HVA! Selv om man ikke hadde gjort noe galt så ble man stoppet og gransket. Husker spesielt en episode godt: Vi hadde stoppet ved et stoppskilt i en gate. Etter noen sekunder kjørte vi videre. Da kom plutselig politibilen bak oss, og slo på både lys og lyd! Eh… Og vet dere hva han sa? DERE FÅR BOT FORDI DERE STOPPET I 1 SEKUND FORLITE! Er det mulig??? 1000 kr i bot fordi vi stoppet i et sekund forlite liksom?! Ble helt satt ut jeg. Når de ikke hadde noe å oss på, fant de bare på noe – føltes det iallefall ut som. Vi ble sikkert stoppet en gang i uka da vi bodde der!

4 kommentarer

Siste innlegg