Så fjern – Fjerna!

I dag har jeg vært rekordfjern, fattr ikke hvordan det går an:

  • Rotet bort 2 bankkort, begge bankkortene jeg bruker. Og det fant jeg ut ETTER at jeg hadde kledd på Lukas og meg selv. Det endte med at jeg måtte kle av oss begge, og lete enda mer. Fant ikke bankkortet, så måtte SLÅ ihjel en sparegris for å få ut noen lapper! OMG
  • SKulle lage mat, brennte hele skiten. Kasserollen ble så brent at jeg måtte kaste den. Det var umulig å få bort det brente, og det stinket som bare det.
  • Prøvde meg på nytt, og laget mat i steikepanna, wooops, så fløy den flytende maten rett på platetoppen, og det luktet svidd igjen. Kjæresten min reddet meg og gjorde ferdig maten, jeg var jo bare helt håpløs.
  • Så var det tid for å spise maten da, og da greide jeg jammen meg å søle på hele buksa mi! 


Snakk om å være fjern. Noen dager er bare sånn! 

1 kommentar

Siste innlegg