Ammetåke og fjern?

I dag gledet jeg meg fryktelig, for jeg skulle nemlig på min første STEPtime – trodde jeg. Sa til alle at jeg skulle på step, men da jeg kom inn til timen, merket jeg at ingen tok frem steppen. Det viste seg at jeg egentlig hadde meldt med på en MIX time! (Ammetåke + fjern = meg) Og FYYY så gøy det var!!! Jeg hang ikke med hele tiden, men likevell var det utrolig gøy, utfordrende og god trening. Ble faktisk mer svett av en Mixtime, enn PulsSPinn, men det sier vell egentlig bare noe om min egen innsats?!


Jeg er så lykkelig for at jeg endelig har begynt å trene igjen, det kjennes i hele kroppen! Det er så godt! 

Etter treningsøkta plukket jeg opp søstra mi og vi tok turen til Ikea. Masse feilprising, og manglende barnemat. Svært skuffende. Men kjøpte noe allikevell. Jeg hamstret inn klesruller, hele 20 stk! Er AVHENGIG! Resten av kvelden har vi bare koset oss, leket masse med Lukas, sett på Julefilm og pakket inn julegaver. Nå har både kjæresten og Lukas sovnet, og jeg skal pakke inn de siste gavene. I morgen blir det en ny workout time, før min aller siste julegaveshopping for i år! 

Har du hatt en fin dag? 

1 kommentar

Siste innlegg