Skuffende Romjulshopping

I dag var jeg på shopping, noe jeg hadde gledet meg til. Men de hadde like lite nå som de hadde før jul. Det eneste jwg kjøpte meg var ei varm vinterjakke og 2 pakker med bodybutter, scrub og dusjsåpe. Skal ta meg en tur til i morgen, det gjennstår fortsatt en gave som skal byttes og gavekort som skal brukes.

Senere på dagen dro vi på julemiddag hos pappa. Der ble det servert kalkun med det herligste tilbehør. Det er beste maten jeg har spist denne jula, for det er akkurat slik mat jeg eeeelsker. Spiste meg mett på salat, og etterpå fikk vi nydelig dessert! Jeg er så mett at jeg har vondt i ryggen?! Ja, tro det eller ei, merkelig nok! Lukas fikk masse kvalitetstid med tante og onkel og storkoset seg! 

 

“Ariana,tante sa du ikke skull riv ned juletreet”


Har du  vært å shoppet noe i dag? 

3 kommentarer

Siste innlegg