Una mexicana

Dårlige update den siste tiden, men jeg har full timeplan om dagene, og er ikke i seng før 4-5 på natta. Sier seg selv at det ikke er tid til blogging da. Hehe… Her er det andre prioriteringer i disse juletider.

I går var vi invitert hos foreldrene til Randall, både vi, og svigerforeldrene mine. Sandy, mammaen til Randall, hadde laget masse fantastisk meksikansk mat. Godt med noe annet enn typisk julemat, når man får det servert neste hver dag ellers i jula. Jeg smakte på mye jeg aldri har samk tidligere, og alt var supergodt. Jeg har alltid vært veldig glad i slik type mat, og Lukas storkoset seg der han fikk sitte ved matbordet i egen stol han også. 

Må si det er hygelig å besøke en amerikansk familie i jula, for der spares det ikke på julepynt!


Dere aner ikke hvor mange antrekk jeg skifter på en dag. Må jo bruke litt av det jeg har! 

2 kommentarer

Siste innlegg