Nyttårsaften!!!!

Først må jeg bare få si: HAPPY NEW YEAR alle sammen.

For meg var 2012 det mest magiske året noen sinne. Jeg fikk nemlig verdens herligste Prins <3 Lukas Christopher <3 Livet kunne ikke vært mer perfekt! Å være mamma er helt ubeskrivelig fantastisk. Lukas er nydelig, herlig, sjarmerende, og alt jeg kunne drømt om! Gleder meg til tiden fremover! <3

Nyttårsaften feiret vi sammens med familien. Etter bursdagsfeiringa til broren min, med familien på min side, dro vi videre til kjæresten min sin familie. Der var vi invitert på pinnekjøtt og mye annet godt. Vi feiret det nye året sammens med fadderen til Lukas: Anne Guri og Mannen, Oldermoren til Lukas, Britt, og Svigers. En herlig gjeng.

Lukas sovnet 23.50, og jeg rakk akkurat å få han i sengs før rakettene startet. Han sov som en stein for han var så utslitt og merket ikke noe til rabalderet utenfor vinduene. Jeg fikk et herlig nyttårskyss fra min kjære og vi hadde utsikt over store deler av byen fra terrassen til Svigers. Dette var en fantastisk kveld! 


Mine 2 nydelige Prinser <3 <3 <3 


Lukas og mammsi <3


Kjekke Pappsi <3


Serena fra Gossip Girl:

Det er heeeelt sant azza

Har du hatt en fin start på det nye året?  

0 kommentarer

Siste innlegg