SJOKK!

I dag sto jeg opp kl 07.00!!! SIck!!!! Fordi jeg skulle starte det nye året på en fornuftig måte, og dra rett på trening på morningen for å få det unnagjort. Lukas våknet ikke av vekkerklokka og sov søtt helt til jeg vekte han en time etter. Han ville ikke stå opp, for vi er jo vant til å sove til 10! Følte meg som verdens verste mamma når jeg måtte vekke han, og så hvor trøtt han var. Da jeg bar han til badet, sovnet han på skuldra mi. Søtnosen min <3

Da jeg satte meg i bila så jeg at det hadde regnet, og snøen hadde begynt å smelte. Det var BLANKIS over hele området, og jeg kom meg ingen vei. Bilen spinnet, skled, og hørte ikke på meg. Måtte ta i fart for å komme meg opp en bakke, og likevell var der nære på at jeg bare skled bakover igjen. Så redd har jeg aldri vært bak rattet tidligere. (Enn at våren har kommet allerede?! Det er meldt 10 grader denne uka har jeg hørt, og stor snøsmelting. I morgen blir det pøsregn og storm. SHit, for et vær! )

Anyway, trening var utrolig deilig. Jeg elsker å trene! Og har planer om å trene MASSE dette året. Fikk dratt med meg søstra mi også, herlig å ha en “treningskompis” hehe

3 kommentarer

Siste innlegg