Barnefri dag

I går hadde jeg en Nesten-barnefri dag. Først dro jeg en liten tur på trening, deretter kom farmor og hentet Lukas. Lenge siden Lukas har hatt farmortid, så det var etterlengtet for begge to. I hele 6 timer koset de seg sammen mens mammsen fikk gjort mye fornuftig her hjemme.

Jeg måtte nemlig rydde boden for å få plass til en fryser vi har fått. Greit å ha litt ekstra fryseplass slik at vi kan kjøpe inn litt mat å ha lagret. Ellers fikk jeg tatt en skikkelig opprydding i garderoben, flere skopar ble kastet, og kjoler og topper endte også i søppla. Nå har jeg endelig oversikt i klesskapet mitt, og godt er det.

Da klokka ble halv 7 på kvelden savnet jeg Luaks sånn, så det var utrolig godt å få han hjem. Vi koset oss resten av kvelden før han skulle ta natta. Og han sovnet rekordfort, tydelig at han har vært på farten hele dagen, hihi 😀 

GOD HELG ALLE SAMMEN

5 kommentarer

Siste innlegg