Jeg elsker disse produktene til Baby

Når det gjelder produkter til baby så er jeg veldig kresen. Jeg har prøvd mange ulike merker, blandt annet Libero og Natusan. Har også prøvd de produktene til Natusan som har en herlig duft, men som kanskje ikke er de mildeste for baby i og med at de er svakt parfymerte. Lukas reagerer på mange av natusan sine produkter, helt sikkert på grunn av parfymen. Derfor har jeg sluttet å bruke de. Nå har vi heller tatt i bruk produkter fra Merket Neutral og er strålende fornøyd.

Dette er et supert merke for baby fordi produktene inneholder 0% fargestoffer, parfyme eller parabener. Disse produktene gir ikke irritert hud, og er nok det mildeste man kan bruke. Parfymerte produkter kan fremkalle allergi hos småbarn og bør derfor unngås. 

Jeg er så fornøyd med Neutral at jeg bruker mange av produktene selv også, og i tillegg bruker vi vaskemiddelet. Da jeg var liten hadde jeg allergi for skyllemiddel, og derfor er jeg veldig nøye på hvilke produkter jeg utsetter Lukas for.

Bruker du Neutral sine produkter på din baby? Eller bruker du kanskje produktene selv? 

4 kommentarer
    1. Brukte neutral vaskemiddel, men synes blenda sensitiv holder bedre på fargen på klærne. Bruker neutral tøymykner, da:) Vi brukte neutral sine våtservietter lenge, og synes de er gode. MEEEEEN, de er dyre, og de parfymefrie på rema1000 er vel så gode! Vi bruker bare neutral dusjsåper på barna:)

    2. Nei, jentene mine bli skikkelig såre av neutral sine våtservietter. Vi bruker de fra Coop eller anglamark. De er best i test hos grønn hverdag. Ellers bruker vi produkter fra lykkelig som liten eller burt bees. Det meste annet irriterer den sensitive huden deres, de har atopisk eksem.

Siste innlegg